Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw.
Kwestie przyjmowania i załatwiania spraw regulowane są przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, statutu szkoły, instrukcjami i regulaminami wewnętrznymi.
Sekretariat szkoły przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach 7,oo  15,oo 
 Sprawy do załatwienia przyjmowane są w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia   14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) Na podstawie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego:
Sprawy należy załatwiać w formie pisemnej, w formie dokumentu elektronicznego lub ustnie.  Prowadzone sprawy w szkole  załatwiane są bez zbędnej zwłoki, jeżeli szkoła posiada wszystkie informacje potrzebne do załatwienia danej sprawy i gdy nie wymaga to gromadzenia dowodów, informacji lub wyjaśnień.
Szkoła prowadzi sprawy dotyczące: 
1.	Przyjmowania uczniów / słuchaczy wydawanie legitymacji, indeksów, świadectw,  zaświadczeń z przebiegu kształcenia, duplikatów itp. 
2.	Zatrudniania pracowników, przebiegu zatrudnienia oraz zwolnienia.
 Czynności kancelaryjne w placówce wykonuje sekretariat.
Całość korespondencji przychodzącej do placówki przyjmuje pracownik sekretariatu, rejestrując ją w dzienniku korespondencyjnym.
Sekretariat otwiera wszystkie przesyłki z wyjątkiem:
•   adresowanych imiennie, które przekazuje adresatom
•   wartościowych, które przekazuje właściwej osobie 
 Korespondencję mylnie doręczoną zwraca się bezzwłocznie do urzędu pocztowego.
Na każdej wpływającej na nośniku papierowym korespondencji umieszcza się pieczątkę wpływu określającą datę otrzymania i wchodzący numer ewidencyjny z dziennika korespondencyjnego, następnie segreguje się według jej treści i przekazuje dyrektorowi.
Na korespondencji, przewidzianej do załatwienia przez innych pracowników  placówki, dyrektor umieszcza dyspozycje dotyczące:
•    sposobu i terminu załatwienia sprawy
•    aprobaty załatwienia sprawy bądź podpisania czystopisu.
Pracownicy szkoły załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem.
 Nie podlegają rejestracji:
•    publikacje (gazety, czasopisma, książki, afisze, ogłoszenia, prospekty, itp.)
•    potwierdzenia odbioru, które dołącza się do akt właściwej sprawy
•    rachunki, faktury i inne dokumenty księgowe
•    zaproszenia, życzenia i inne pisma o podobnym charakterze.
Sprawy załatwione wysyła się w dniu ich podpisania.
Informację na jakim etapie znajduje się sprawa można uzyskać w godzinach pracy sekretariatu:  osobiście  telefonicznie: 77/48 231 08  pocztą elektroniczną: medyk@k-k.pl
Nadzór ogólny nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników szkoły czynności kancelaryjnych należy do obowiązków dyrektora.